SIŪLOME ĮMONĖMS, ORGANIZACIJOMS?

Įsisąmoninimu (angl. Mindfulness) grįstus mokymus, seminarus, praktikas streso valdymui ir asmeniniam augimui

2-3 val. trukmės informacinis patyriminis seminaras

Koncentruotos teorinės žinios apie šią praktiką - kas atrado, kam taikoma, kodėl verta tai daryti ir pan.

  • 3 meditacijos - praktikos, aptarimai grupėje.
  • Įžvalgos, kaip veikia mūsų protas ir kodėl tose pačiose situacijose elgiamės skirtingai.
  • Koncentruotos žinios apie stresą - kaip jis ir kodėl kyla, kaip reaguojame ir kaip galime sau padėti.

Seminaro turinys preliminarus ir gali kesitis priklausomai tiek nuo organizacijos poreikių, tiek nuo dalyvių panašaus pobūdžio mokymosi patirties.

Verta rinktis, nes galėsite tęsti savarankiškai  pagal parengtą PROGRAMĄ arba adaptuotą specialiai pagal įmonės/organizacijos poreikius.

1 dienos mokymai

Koncentruotos teorinės žinios apie šią praktiką- kas atrado, kam taikoma, kodėl verta tai daryti ir pan.

  • 4 meditacijos - praktikos, aptarimai grupėje
  • Įžvalgos kaip veikia mūsų protas – regos, kognityvinių ir kt. iliuzijų stebėjimas ir patirtys
  • Koncentruotos žinios apie stresą - kaip jis ir kodėl kyla, kaip reaguojame ir kaip galime sau padėti

Seminaro turinys preliminarus ir gali kesitis priklausomai tiek nuo organizacijos poreikių, tiek nuo dalyvių panašaus pobūdžio mokymosi patirties.

8 savaičių mokymai po 2 val. kartą per savaitę

Dėmesingu įsisąmoninimu grįstas streso valdymas: 8 užsimėmimų ciklas po įvadinio seminaro įgūdžiams formuoti ir įsitvirtinti.  Programos trukmė nustatyta remiantis neurofiziologinių tyrimų rezultatais – per tokį laikotarpį pastebimi ne vien psichologiniai  pokyčiai, bet ir fiziologiniai pokyčiai smegenyse.

Grupėje optimalus darbuotojų skaičius iki 15-kos dalyvių. Rekomenduojama organizuoti atskiras grupes vadovams ir darbuotojams. Rekomenduojamas susitikimų dažnumas: po 2 val 1 kartą savaitėje. Vienas užsimėmimas - sąmoningumo diena, organizuojama visą dieną ne anksčiau kaip po 5-tojo užsiėmimo. Ypač paveiki organizuojama ne įmonės patalpose t.y. esant galimybėms - išvažiuojamojo pobūdžio.

Nerekomenduojama dalyvauti bendroje grupėje darbuotojams ką tik patyrusiems sunkią krizę (pvz. artimojo netektį)

Pastovios 1 val. trukmės praktikos organizacijai patogiu laiku ir dažnumu

Rekomenduojama organizacijose po įvadinio seminaro

  • Iki 1 val trukmės sveikatinimosi laikas skirtas darbuotojų poilsiui ir savistabai pietų pertraukos laiku ar po darbo valandų
  • 1-2 meditacijos psichologinei pusiausvyrai atgauti, įgūdžiam formuoti. Įžvalgų metu aptariami iškilę sunkumai praktikuojant ar taikant įgūdžius
  • Galimas formatas: fiziniai pratimai ir meditacija, atsižvelgiant į organizacijoje esamų patalpų galimybes, t.y. pasitiesti jogos kilimėlį ar kt.
"Online" konsultacijos FB, Skype, Viber, telefonu iš anksto suderintu laiku

Darbuotojams rūpimiems klausimams išsiaiškinti, kurie

  • mokosi šiuo metu
  • yra baigę dėmesingu įsisąmoninimu grįstą programą
  • abejojantys dėl savo galimybių pradėti mokytis

Sužinokite daugiau >>>

Asmeniniai mokymai ir praktikos

Aktualu vadovų grandies darbutojams:

  • dėl darbo pobūdžio ar kitų priežasčių galintiems mokytis ir praktikuoti tik individualiu, iš anksto suderintu, laiku
  • neturintiems žinių apie šią praktiką, galimas viso kurso medžiagos nuoseklus mokymasis ir praktikavimas
  • turintiems žinių apie šią praktiką, galimas tik praktikavimas psichologiniam poilsiui ir įgūdžių formavimui tobulinti, iškylančių klausimų ir sunkumų praktikuojant ar taikant įgūdžius aptarimas

Susitikimų trukmė derinama pagal individualius poreikius ir galimybes

36
proc. darbinį stresą laiko pagrindiniu sveikatos būklės rizikos veiksniu
94
proc. jaučia įtampą savo vadovų atžvilgiu
32
proc. stresą darbe patiria bent kartą per savaitę
12
proc. organizacijų aktualus mobingas (suaugusiųjų patyčios)

KOKIOSE SRITYSE PADEDA

Įskaitant tvarkymąsi su neapibrėžtumu, nestabilumu, sudėtingais iššūkiais

DĖMESINGUMAS

Daugiau įsisąmoninantys/dėmesingesni darbuotojai rečiau patiria perdegimo sindromą

LYDERYSTĖ IR STRATEGINIS MĄSTYMAS

Didesnis vadovo įsisąmoninimas/dėmesingumas atvirkšiai susijęs su patiriamu nerimu, depresija ir neigiamomis emocijomis

SAVĘS VALDYMAS

Padeda efektyviau naudoti darbuotojų protinius ir emocinius organizmo resursus poblemų sprendimui, sprendimų priėmimui

TARPASMENINIAI RYŠIAI

Padeda pagerinti santykius su kolegomis, įgauti didesnį atsparumą savo reakcijose į nemalones patirtis, tapti mažiau jų pažeidžiamais

EFEKTYVUMAS

Padeda pagerinti darbingumą, didinti organizacijos konkurencingumą

GERBŪVIO JAUSMAS

Padeda pagerinti darbingumą, sumažinti stresą savo veikloje ir gauti daugiau pasitenkinimo iš gyvenimo, stipriau susijungti su savimi pačiu, aplinkiniais žmonėmis ir pasauliu

MINDFULNESS TINKLAS

Minfulness jau tapo tradicija didžiosiose pasaulio korporacijose

MINDFULNESS Lietuvoje

SWEDBANK patirtis

Nobelio premijos laureatas ekonomistas R. H. Taleris įrodė, kad mūsų sprendimus veikia daugybė neįsisąmonintų dalykų: nuostatos, emocijos, psichologinė būklė. Mindfulness įrankiai leidžia priartėti prie absoliutaus objektyvumo ir neprojektuoti savo vidinių nuostatų į išorę, priimti sprendimus atsiribojant nuo emocijų, aiškiai suvokiant visas aplinkybes